משרד האוצר מציג: מהפכה בתחום ענף מוניות הספיישל

    אולם ככל הנראה הסעת נוסעים נוספים תיהיה בכפוף לשני תנאים: אך ורק נסיעות שיוזמנו מראש והגבלת מחיר שישלם כל נוסע בכך שלא יהיה גבוה מהמחיר לו היה נוסע לבד
    יוסי אשר No Comments on משרד האוצר מציג: מהפכה בתחום ענף מוניות הספיישל

    משרד האוצר מקדם תוכנית מהפכנית בענף מוניות הספיישל שתיכלל ככל הנראה בחוק ההסדרים: בכך יורשו בעלי המוניות לאסוף מספר נוסעים באותו כיוון נסיעה עד שיתמלאו

    צילום: Kobi Gideon / Flash90.
    אולם ככל הנראה הסעת נוסעים נוספים תיהיה בכפוף לשני תנאים: אך ורק נסיעות שיוזמנו מראש והגבלת מחיר שישלם כל נוסע בכך שלא יהיה גבוה מהמחיר לו היה נוסע לבד
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר תקופה ארוכה שבארגון נהגי המוניות מתלוננים ע"כ כי משרד התחבורה לא מאפשר לחלק את מחירי הנסיעה לחשבוניות נפרדות עבור כל נוסע ונוסע וכתוצאה מכך נמנע מנהגי המוניות לעלות נוסעים נוספים וכן נמנע עידוד של תחבורה שיתופית.

    אולם כעת נודע שמשרד האוצר מקדם תוכנית מהפכנית בענף מוניות הספיישל שתיכלל ככל הנראה בחוק ההסדרים: בכך יורשו בעלי המוניות לאסוף מספר נוסעים באותו כיוון נסיעה עד שיתמלאו.

    מי שאמור להנות מכך זה גם בעל המונית שיוכל להרוויח יותר וגם הנוסע עצמו ע"פ התוכנית החדשה המהלך צפוי להוריד את מחירי הנסיעה וגם להקטין את העומס בכבישים.

    אולם ככל הנראה הסעת נוסעים נוספים תיהיה בכפוף לשני תנאים: אך ורק נסיעות שיוזמנו מראש והגבלת מחיר שישלם כל נוסע בכך שלא יהיה גבוה מהמחיר לו היה נוסע לבד.

    בנוסף מוצעת ג"כ תוכנית עידוד לנהגי המוניות: לאסוף נוסעים במסלולים קבועים מראש במרכזי ערים ובכך להוריד לחצי את התנועה במרכזי הערים תוך כדי הגדלת תדירות הנסיעות.



    0 תגובות